Рефлексія

Курси "Intel. Навчання для майбутнього" 24.03.14-05.04.2014
Модуль1

Після роботи з цим модулем  сформулювала власні завдання щодо навчання на тренінгу, ознайомилася з основними ресурсами тренінгу: посібником,  сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником; створила папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту, персональну сторінку на вікі-сайті програми, сторінку "Рефлексія" в своєму власному блозі.

Модуль2
Під час роботи з цим модулем обговорили шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття; систематизували свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології; розглянули приклади портфоліо, педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні.


Модуль3
У цьому модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм,  встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулюватимемо Основні запитання, що формують зміст проекту. У нас буде можливість попрактикуватися в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалити свої запитання.

Модуль4
У цьому модулі я розпочала процес планування вивчення обраної теми, а саме, які державні освітні стандарти відповідають цій темі. Встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких сформулювала Основні запитання, що формують зміст проекту. Попрактикувала в формулюванні Основних запитань, а потім вдосконалила свої запитання. Склала перший варіант плану оцінювання учнів для своєї теми, а потім створила засоби оцінювання.



Модуль 5
У цьому модулі після того, як  поділилася з колегами своїми презентаціями та засобами оцінювання, які визначають навчальні потреби учнів, спланувала, як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття при реалізації завдань проектів.
Протягом цього модуля  знайшла і зберегла Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилася правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Спланувала, як використовувати Інтернет при вивченні теми.


Модуль 6
У цьому модулі обговорила проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті; запланувала, як вони будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
переглянула План вивчення теми та внесла до нього зміни.


Модуль 7
У цьому модулі  спланувала та поділилася з колегами шляхами використання Інтернету на уроках, а потім обговорила, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Спланувала та створила приклад учнівської роботи - блоґ. Оцінила приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.

Модуль 8
У цьому модулі дізналася про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. Спроектувала свою систему оцінювання та скористалася засобами оцінювання проектів програми Intel «Навчання для майбутнього». Переглянула свій приклад учнівської роботи, внесла до нього потрібні зміни.

Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Учні мають бути активним у власному навчанні.
Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.


Модуль 10
Модуль "Фасилітація" з використанням комп'ютерних технологій допоміг мені з'ясувати мою роль, як фасилітатора навчального процесу, так як він має бути добре організованим для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою.


Модуль 11
Нарешті подоланий довгий шлях! Курси закінчені, але залишається ще доопрацювати матеріали, закінчити їх оформлення на Вікі-сайті програми, та надіслати рецензії колегам на їх портфоліо проектів